26 Ocak 2011 Çarşamba

kim bakacak?

bir bebeğim olmasını çok istedim. allaha çok dua ettim. hamileliğim boyunca bir kaç defa acillik oldum. hatta 3 aylık hamileyken kaybetme durumuyla karşı karşıya kaldım.hastanede kaldım , serumlar yedim.toparlandım.
sonrasında ağlaya ağlaya sezeryana alındım.yavrumu dünyaya getirdim.hayatımın dönüm noktası.ve ben bir anneyim .
biraz sıkıntılı başladı yeni hayatım.
doruk paşa 1 ay hastanede kaldı.babası onu 10 günlükken ilk defa gördü. 26 günlükken kucağına aldı.
aslında çoook büyük sıkıntılar değildi ama bulunduğumuz yer biraz sıkıntı oldu. neyse geldi geçti...
çok şükür sağlıklı yanımda ya şimdi.
normalde 3 ay doğum iznim vardı.sonrasında rapor ve izinleri kullanıp ilk dönemi bitircektim.bebeğim 6 aylık olacak ben işe başlayacaktım.en azından hamileyken hesabım buydu.
bebeğimin hastane macerası olunca ben ücretsiz izin aldım ve 1 sene ben baktım.
ama 1 yılın sonunda işe başlama zamanı geldi.
ve ilk bakıcı maceramız...
ilk başta iyi başladık ama sonrasında doruk paşa çok değişti. o yüzden olmadı ayrıldık.
sonra ikinci bakıcımız geldi
önceleri ben yapamayacağım dedi ama şimdi alıştı.alıştık...

ama malesef bu macera bakıcı teyzemizin özel durumlarından dolayı sonlanıyor.
ben 15 günlük yarıyıl tatiline bakıcı bulamama sıkıntısıyla başlıyorum.
çok zormuş ;
çalışan anne olmak..
çok zormuş;
yavrusunu birine emanet edip çalışmak zorunda olmak...

9 yorum:

  1. İşin gerçekten zor, canının parçasını emanet etmek çok zordur mutlaka...Allah iyileriyle karşılaştırsın..Tatilde aman dikkat etmeyi unutmayın , salgın var.Kuzular hep hastalandı...sağlık yanınızda olsun

    YanıtlaSil
  2. hepimizin canım benim. kuzular iyi olsunda yeter bize...

    YanıtlaSil
  3. Sibel senin meslek ne bu arada.
    Gercekten cocuktan once yaptigin hicbir filan onu kucagina aldiktan sonrasina uymuyor. Bende okula devam edecektim. Onu krese verecektim ama olmadi. Ama eylulde kesin baslayacagim. Burde mailini vermedin hediyeni kaciriyon :)))

    YanıtlaSil
  4. ben bir öğretmenim canım.bakıcı arayan biröğretmen:)))

    YanıtlaSil
  5. aa ne guzel ne ogretmeni, bende education facultesine gecis yapacaktim bu yil ama ne yazikki seneye ertelendi evde kalma karari alinca.

    YanıtlaSil
  6. makina öğretmenim. meslek lisesinde.fazla ara verme dicem ama konu bebişler olunca...

    YanıtlaSil
  7. ay yok yok fazla veremem zaten eylulde basliyorum ben. 1 yasinda verecegim cihani krese. Ben kresi sorun yapan annelerden degilim aksine kresi eve bakici almakdan daha iyi bulyorum.

    YanıtlaSil
  8. canım sizin oradakilere güvenirsinde, burdaki kreşlerde sıkıntılar çokkk.neyse hayırlısı...

    YanıtlaSil
  9. dogru tabi oradakileri bilmiyorum. Hayirlisi tabi :)

    YanıtlaSil