11 Mart 2010 Perşembe

hayatın anlamı

hayatın anlamı kişiden kişiye değişir.bazende hayatınızın bir yerinden sonra yeniden anlamlaşır. anne olmak
hayatın ta kendisiymiş anne olunca anladım. bu klişe sözü sürekli  söyleyeceğim <ki söylemektende öte dibine kadar yaşadım<aklıma gelmezdi.

ilk üç ayı sıkıntılı, sonraki 6 ayı harika geçen bir hamilelik, sonrasında normal doğum beklenti yüzdeyüzken doktorumun kendince kuralları<40 haftadan fazla beklemezmiş, çocuk kaka yapabilirmişvs vs.< yüzünden epidural sezeryanla sonuçlanan bir doğumdu anneliğimin başlangıcı.Sonrasında bebeğimin odaya gelmesini beklerken, bebeğimin bir üst sınıf hastaneye sevk edilişi ve benim yoğun bakımdan 1 gün sonra zorunlu taburcu olmamla başlayan zor bir süreç....


yaklaşık 1 ay sonra bebeğimi eve gelmesiyle anlamnı bulan annelik hayatım 6 aydır, uykusuz, heyecanlı, fazlasıyla evhamlı,yorucu,bir o kadar şaşırtıcı,komik,ve aşk dolu geçiyor.

yeni bir anne adayı olarak ilk ve hep söyleyeceğim cümle şudur ki;her çocuk özeldir. ve siz netten yada kitaplardan ne okursanız okuyun birebir uygulayamazsınız. eğer çocuğunuz size izin verirse onun istediği sürede, metodla ve istediği kadarıyla uygularsınız. bunu görmezden gelip okuduklarınızı yada söylenenleri uygulayamıyorum diye üzülmeyin benim gibi...
burada yaşadığım ve genelde yaşanan sorunları nasıl aşıp aşamadığımızdan bahsedeceğiz.biz kim miyiz?

doruk ve annesi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder